سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی لوله جدار چاه

لوله جدار چاه

لوله جدار چاه نوعی لوله فولادی است که به طور معمول برای محصور و محاصره یک لوله حامل استفاده می شود که از طریق مرکز این لوله نصب می شود. لوله جدار چاه فلزی بیشتر در پروژه های ساخت و ساز زیرزمینی برای محافظت یا محافظت از خطوط آب در برابر آسیب دیده استفاده می شود.

این لوله می تواند هنگام خسته شدن به صورت افقی یا جهت دار در زیر جاده ها ، رودخانه ها ، دریاچه ها یا راه آهن مورد استفاده قرار گیرد. به طور کلی لوله پوشش فلزی بسیار بادوام و همه کاره است و بنابراین می توان در انواع پروژه های ساختمانی نیز مورد استفاده قرار گرفت.

لوله جدار چاه در انواع کاملاً متفاوت و در اندازه و قطر مختلف و همچنین در درز مستقیم ، جوش مارپیچ و انواع نورد و جوش خورده در دسترس است.

در Crestwood Tubulars ، ما هر دو لوله پوشش جدید و استفاده شده و همچنین لوله محافظ فولادی وارداتی و خانگی را به فروش می رسانیم.

ما می توانیم لوله جدار چاه را به طول 20 فوت عرضه کنیم یا می توانیم لوله های برش خورده یا شکاف را برای برآورده سازی مشخصات شما تهیه کنیم. همچنین می توان از لوله پوششی در شرایط لخت ، بدون پوشش و یا با پوشش های OD / ID مانند پوشش های اپوکسی قیر و زغال سنگ استفاده کرد.

استفاده از لوله جدار چاه

لوله جدار چاه اغلب برای خسته کننده و محافظت از لوله از خسته کننده های زیرزمینی استفاده می شود. در طی پروژه های خسته کننده زیرزمینی افقی در خیابان ها ، بزرگراه ها ، راه آهن ها ، رودخانه ها و نهرها ، می توان لوله جدار چاه از جنس استیل را به بخش هایی از داخل سوراخ بزرگ وصل کرد.

قسمتهای لوله های جدار چاه سپس با جوشکاری یا با استفاده از اتصالات ویژه به یکدیگر وصل می شوند. یکی دیگر از روشهای متداول برای نصب لوله پوشش این است که لوله را به داخل یک روبان جوش داده و سپس لوله را به صورت مستقیم از طریق یک سوراخ که قبلاً حفر شده است بکشید.

این لوله می تواند برای نصب لوله های تحت پوشش در زیر بزرگراه ها ، راه آهن ها ، دریاچه ها و رودخانه ها استفاده شود. لوله جدار چاه بیشتر برای محافظت از خطوط زیرزمینی از جمله خطوط آب ، خطوط با ولتاژ با ولتاژ بالا ، خطوط گاز طبیعی ، خطوط تلفن و فیبر نوری استفاده می شود.

خطوط ارتباطی این پوشش فلزی از خطوط در برابر فعالیتهای انسانی مانند حفاری یا حفر و همچنین از عناصر طبیعی محافظت می کند. استحکام فولاد یک مزیت عمده برای محافظت از این خطوط است. از آنجا که لوله جدار چاه فلزی بسیار با دوام است و در اندازه های مختلفی موجود است ، این لوله همچنین می تواند در انواع مختلف کاربردهای دیگر مورد استفاده قرار گیرد. لوله پوششی برای موارد زیر قابل استفاده است:

خرید لوله پوششی اگر علاقه مند به خرید لوله پوششی برای پوشش ابزار زیرزمینی یا انواع کاربردهای دیگر ساختمانی هستید ، لطفا در صورت تمایل با شرکت توزیع لوله انرژی سازان تماس بگیرید تا از محصولات جدید و مورد استفاده در پوشش فلزی موجود مطلع شوید. همچنین می توانید با ما تماس بگیرید تا در مورد تمیز کردن لوله و خدمات پایان از جمله برش لوله به طول و استفاده از روکش های ویژه قبل از تحویل اطلاعات بیشتر کسب کنید. با انتخاب کاملی از لوله های لوله ای ، لوله سازه ای و استفاده شده و لوله اصلی از جنس استنلس استیل ، لوله های Crestwood Tubulars برتر عرضه کننده و توزیع کننده لوله برای پاسخگویی به تمام نیازهای لوله کشی و لوله ای شما می باشد.