سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی لوله پلی اتیلن PE100

لوله پلی اتیلن PE100

اکسل یک لوله پلی اتیلن با کارایی بالا (HPPE) برای وظایف آب و فاضلاب است. این ماده از پلی اتیلن سخت PE100 ساخته شده است ، که ماده چگالی قوی تر و بالاتر از PE80 است و مقاومت بالایی در برابر انتشار سریع ترک (60 درجه سانتیگراد تا -30 درجه سانتیگراد) و همچنین ترک خوردگی طولانی مدت استرس نشان می دهد.

 

محدوده لوله اکسل در اندازه های استاندارد از 75 میلی متر تا 1200 میلی متر و در طیف وسیعی از فشارهای فشار تا 16bar (لوله های دارای درجه بالاتر می تواند جهت سفارش در دسترس باشد) در رنگهای زیر موجود است:

 

آبی - برای تامین آب آشامیدنی انگلیس در زیر سطح زمین (EN 12201-2 ، WIS 4-32-17).

مشکی - برای منابع آب قابل شرب انگلستان بالاتر از سطح زمین ، کاربردهای صنعتی یا عمومی / زباله در زیر و زیر زمین (EN 12201-2، EN 13244-2).

نارنجی - برای تامین گاز 7 بار در زیر زمین (GIS / PL2-8).

 

تمام مزایای پلی اتیلن

 

عمر طولانی (50 سال عمر طراحی - امید به زندگی بیش از 100 سال)

سهولت نصب

حداقل نیازهای نگهداری

انعطاف پذیر و سبک وزن با تحمل در برابر حرکت زمین

کاملاً در برابر خوردگی مقاوم است

یک سیستم لوله کشی جوش داده شده که کاملاً تحمل بار و بدون نیاز به بلوک های لنگر است.

هزینه کمتر

 

پلی اتیلن سخت و کارآمد ، که از آن لوله اکسل ساخته شده است ، به دیواره های لوله نازک تری نسبت به لوله های معادل PE80 اجازه می دهد. این به معنی پلی اتیلن کمتری است که از لوله معادل MDPE / PE80 با درجه فشار مشابه برخوردار باشد.

 

لوله اکسل ، تولید شده برای EN 12201-2 / WIS 4-32-17 می تواند در برابر فشارهای گذرا که دو برابر فشار نامی لوله است ، مقاومت کند. به عنوان مثال ، یک لوله SDR17 که دارای 10bar است می تواند مقاومت در برابر 20bar را تحمل کند. این کاهش ضخامت دیواره باعث می شود که اکسل گزینه رقابتی ارزان قیمت باشد. تلفیق استفاده از لوله اکسل با تکنیک های نصب بدون ترانشه باعث صرفه جویی در هزینه قابل توجهی می شود.

فشار بالا 

 

استفاده از پلی اتیلن PE100 سخت ، تضمین می کند که لوله اکسل حتی در شرایط خصمانه در برابر شکستگی سریع بسیار مقاوم است. این به اکسل اجازه می دهد تا در فشار کار بالاتر از PE80 کار کند.

 

مورد نیاز مواد پیشرفته انجمن PE100 +

 

لوله های اکسل فقط در رده های لوله ای با کیفیت بالا PE100 تولید می شوند ، که در لیست مواد PE100 + با کیفیت ذکر شده اند. این نمرات به ویژه در برابر انتشار سریع ترک و ترک خوردگی استرس طولانی مدت مقاوم هستند ، و نیازهای مواد پیشرفته انجمن PE100 + انجمن را کنترل می کنند که مهمترین خاصیت لوله های PE100 را در سطوح بالاتر از سطح پایه در CEN / ISO نظارت می کند.